Здавалося б, ще нещодавно, але вже 20 років тому, на початку 2000-тисячних, букет із квітами залишався традиційним подарунком, що асоціюється з романтикою. Такі композиції дарували під час особливих моментів і на день св. Валентина. До букетів додавали листівки, записки з віршами.
Наразі прояви емоцій набули дещо іншого формату: вони стали віртуальними під впливом популярності соцмереж і месенджерів. Вподобайки, емодзі, відеопривітання — все це дуже активно поширюється. Через інтернет люди все частіше висловлюються таким способом, а матеріальні подарунки, як-от букети в коробках, набули особливої осмисленості, бодай і стали рідшими. Й саме сервіс з доставлення тепер є найактуальнішим способом робити подарунки.
Романтика офлайн vs онлайн: як змінилися жести уваги
Ще 20 років тому були поширені такі жести уваги:
- листи, у які вкладалися висловлені емоції, побажання чи вірші;
- живі зустрічі з романтичними деталями та в особливих чи важливих для пари місцях;
- спонтанні квіткові подарунки — букети різноманітної форми та кількості.
Наразі ж все частіше зустрічаються такі жести уваги, як стікери в месенджерах, особливі вподобайки (сердечка чи смайли, що символізують поцілунок або обійми), а ще — доставлення подарунків на відстані, зокрема й квітів.
Як гадаєте, чи стали теперішні способи висловити слова уваги менш романтичними? Поміркуйте над цим питанням самостійно, адже відповідь може бути дуже суб’єктивною, водночас зверніть увагу, що теперішні жести — просто інший, сучасний і зручний, спосіб висловлення турботи! І це можна довести!
Квіти у цифрову епоху
Для прикладу розгляньмо онлайн-доставлення квітів. Це чудовий спосіб сказати “я думаю про тебе попри шалений графік і відстань між нами”. Піднести подарунок сьогодні дійсно просто й зручно: ви лише вибираєте його в комфортних умовах, оформлюєте доставлення, оплачуєте замовлення та можете доповнити букет чимось красивим, наприклад, листівкою, іграшкою чи солодощами.
Квіти сьогодні стали частиною цифрової мови кохання, бо їх можна замовити за допомогою звичайного натискання кнопки, при тому без втрати романтичності під час піднесення букета. Окремj його можна доповнити відеоповідомленням в месенджері тощо.
Чому традиційні квіти досі доречні
Емоційний ефект від живого букета ніколи не зможе замінити віртуальне повідомлення. Й тому квіти залишаються досі дуже ефектним жестом уваги. Матеріальні подарунки, які набули глибшого осмислення в наш час, особливо з елементом несподіванки завдяки доставленню — викликають викид дофаміну. Так працює психологія подарунків! Переконатися в цьому можна легко: замовте квіти для коханої, яка проживає в іншому місті — й це спрацює краще, ніж тисяча повідомлень!
Справжня романтика — це не форма й не спосіб жестів уваги. Це щире бажання зробити людину щасливою!